Wednesday, February 4, 2009

PERBEZAAN OTAK LELAKI NGAN OTAK PEREMPUAN



Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita diantara
keunikan itu sudah tentulah otak manusia.. dibawah ini ada ujian yang
menarik untuk dicuba bersama.....


Ini adalah ujian masa yang ringkas, cuma lakukan dan jangan cuba menipu
diri anda sendiri


Kira jumlah huruf F's dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat:


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


dah selesai?
Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira!






































OK?


berapa banyak?


tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!)


baca sekali lagi!


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula..

Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah
ini...


otak LELAKI tidak memproses perkataan "OF".

Keajaiban kejadian atau silap mata?

Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F's pada permulaan
ujian memiliki otak
PEREMPUAN

Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji setakat mana
kebenaran perkara
ini.."



rembat kat sini


NurAreefah : asal aku memula kira 3 saje?waa~ im a gurl!!~ hoho..

Related Post



12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wey,aku kire 3 jugak!!
    cmne?
    cmne??

    ReplyDelete
  3. hurm, aku rasa mmg sume orang akan nampak 3 la..takkan ada yg nampak 6.. aku rasa aku pun penah buat dlu camni..laki pompuan same saje..
    so dont worry, we r normal..huhu..

    ReplyDelete
  4. aKu nAmpak 3 gak magkOk..
    gumbira nyaaa ati kuuu..
    otak laki seyhhh~
    haihhhh~

    ReplyDelete
  5. anonymous ni sape ek?kenalkan la diri tak knl maka tak cinta..wahaha..
    mende ni..tahla ek~

    ReplyDelete
  6. aku dpt 5 caner? x normal kah???

    ReplyDelete
  7. aku kira dpt 6...
    and i'm a male...

    so..this myth...
    busted~

    mcm mythbuster plak....huhu

    ReplyDelete
  8. s90, tq..tgk la sape yg post..lala..

    ainazirah, berusaha lagi untuk terus normal k..wahaha..

    amirfazwan, kte exchande gender la camni..hauahahha..

    ReplyDelete
  9. aku kira enam jugak..asal nieh peah..
    aku lelaki beb sirim da gerenti hua2
    apa2 selamat hari jadi sahabatku..
    -kebeng2-

    ReplyDelete

thanks =)