Tuesday, May 12, 2009

where?

mne ko?
i really2 hate u..
tp, u r really meant to me!
aku sgt perlukn ko.
knp ko hilang saat ni.
aaaaaaaaaa
sila jelmakan diri anda..
walopun ko la aku benci gler.
tapi...
jangan buat aku cmni..
pls...pls...
aku merayu..
mne ko...




slip SPM ku :?

Related Post



24 comments:

  1. hohohoho!
    efa2...ingatkan apa la...
    semoga jumpa cepat slip tu~
    carik betul2~

    ReplyDelete
  2. aaaaa..
    mne..mne..mne..
    doakan aku bertemu jodoh dengan slip kuh tu~

    ReplyDelete
  3. ceh..
    kuang asam tOl..
    insyAllah aku dOakan..
    ha3..

    ReplyDelete
  4. sufiyyah zulkifliMay 12, 2009 at 11:03 AM

    huhu.

    smoga jumpa.

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu..lek2 jangan marah aku..lol

    amer pape pun, tambah asa..

    fariz, jangan banyak melatah

    n sufiyyah, thanks yer

    ReplyDelete
  6. lorh sedekowletok koksey slip tue..
    kawe bakar dowh slip kawe,kuikuikui

    ReplyDelete
  7. afnan!! demo oyak gapo???!!
    har3..
    tula, kita sme kot..
    aku mgkn dah bakar tapi tak ingat..
    tu cari tak jupo nih~

    lalala

    ReplyDelete
  8. haha efa..
    kn kter dh bakar same2..
    lupe ke?
    huhu

    ReplyDelete
  9. yeker wanie??

    okies2 aku nk g cari abu die..
    nak sambung2 baliK~

    ReplyDelete
  10. suhail ko mesti lari topik!!
    abg suhai~~
    aww

    ReplyDelete
  11. eju ingatkan post ni ditujukan utk org yg ke7 bagi komen tu.. rupenye slip spm! duhh


    hahahahhahahah =D

    ReplyDelete
  12. ala eju..
    klo yg tuh takperlu cari2..
    tak ilang pun..lalala~

    kiddin k

    ReplyDelete
  13. agagaga sifu neyh....
    /me pn ingat cm eju gak...
    sifu kalau slip tuh ilang n xjumpa2 gak g jea kat skola mintak slip baru....xpn pegi PPD

    ReplyDelete
  14. apa la iza ni..
    persoalan eju dh terjawab

    wakaka..

    ok thanks iza

    ReplyDelete
  15. cari ko??

    xhengin2..
    tapi, sbb aku baek n ingin menjaga ati aku terpaksa la kata yer..

    btw, izrin ni mesti tak abes bce!hahaaha

    ReplyDelete
  16. ley masuk auditi0n anak wayang ni.. hahaha~..

    ReplyDelete
  17. anak wayang??
    apekha iru nina??
    asal aku tak paham??

    aku tgk al kuliyyah al hidayah jek kot

    lalaal

    ReplyDelete
  18. adeyh.. emm.. ala, iklan yg ade kat astro ria tu.. cari 0rg yg ade bakat berlak0n.. hehe.. ade gaye je dah ni..

    xphm gak, abaikan.. ahaaha.. =D

    ReplyDelete
  19. o0oouh..astro upanya..

    umhku astro xdop ==

    kilat sudh menyambarnya..maaf karena x memahami mu..
    wakakkakka

    ReplyDelete
  20. besela..aku mmg manje pun..
    ABANG suhail~

    awww~

    ReplyDelete

thanks =)