Friday, May 28, 2010

tak dapat terima kenyataan

Monkey WinksMonkey EmoticonMonkey WinksMonkey IconMonkey Wink Yoyo

duit 10000 hilang dalam sekelip mata


Monkey Winksrasa macam dunia ni gelapMonkey Emoticons


Monkey Iconlepas ni aku tak tayang lagi kat lopekMonkey Winks


Monkey Icon penat menabung utk jadi kayaMonkey Icons



barang-barang pun guna yang percuma gara-gara nak berjimat

Monkey Icons

hate OMGpop X_x

Related Post



8 comments:

  1. 1o ribu?

    rupiah,dollar atau ringgit malaysia?

    ReplyDelete
  2. efa biar btl...
    ke 10000 sen....
    huhuuhuh

    ReplyDelete
  3. macamana boleh hilang dalam sekelip mata tu? 10 ribu pulak tu, banyak kooot.

    ReplyDelete
  4. 10k?
    wahahaha ak xle nafikan =.=
    tu la kau blagak lgik

    ReplyDelete
  5. kau la punca aku membelagakkan diri X_x
    takpe.setakat 10k tu tak susah mana nak cari balik sebab aku tak lopek cam kau jadi aku dah dapat menerima kenyataan

    ReplyDelete
  6. kau guna jalan mudah
    Allah pun xsuka org amik jalan mudah
    huahuahua susah kot 10k
    ak tiap2 ari amik daily coin shari dlm 600+ coin dh pun skang
    makin lama makin byk dpt

    ps:duit kau kne amik 10k ke tak sme jer ttp skit dri aku =.=

    ReplyDelete

thanks =)