Wednesday, August 4, 2010

mimpi lebih ngeri dari mimpi hantu

gulp..
tak dapat diungkapkan dengan kata-kata
:|




o.0

apa masalah kau?

kan aku dah cakap jangan datang dalam mimpi aku lagi.
setiap kali aku tidur,kau muncul.
setiap kali kau muncul, aku tidur
SETIAP KALI plak tu.
kalau kadang-kadang tak apa jugak.
dah la aku selalu tidur setiap masa =.=
tapi kadang-kadang pun aku dah tak nak nampak kau lagi


berambus boleh tak?
tak larat la nak tengok kau je..


makhluk tu datang dalam mimpi aku,
tapi perlu ke aku salahkan dia??
hoho =.=


Related Post



10 comments:

  1. haihhhhhhh. naik bulu roma aku

    ReplyDelete
  2. aik, aku mimpi, kau yang ketakutan? kui3

    ReplyDelete
  3. ye ah.

    aku terbayang-bayang aku yg kena. selama ni mimpi indah-indah belaka. hahaha

    ReplyDelete
  4. hmm...kalau mimpi perkara yg sama berulang kali..myb bawa 1 petanda/msg..petanda apa...Areefa kena cari sendiri la...huhu.. ;)


    jom ke APA KATA HATI pulak,
    I MISSED THE BUS

    ReplyDelete
  5. hahah oke2
    pahnih ak xmsuk dh la mmpi kau xD

    ReplyDelete
  6. hahahaha mimpi kan mainan tdo...

    ReplyDelete
  7. nina,
    selama ni mimpikan aku ke? =.=

    ReplyDelete
  8. nabilah, takde tanda-tanda pun.
    menyakitkan hati je =.=

    ReplyDelete
  9. fakhrur,
    jgn rasa kalau kau selalu mimpi aku bererti aku jua selalu mimpikan kau.

    ReplyDelete
  10. two,
    sebab ianya mainan tdo la tak nak orang tu main-main kat mimpi ni..
    pergi main kat mimpi orang lain laa =.=

    ReplyDelete

thanks =)