Thursday, August 19, 2010

rugi bagi yang tak merasa sakit di bulan puasa

pernah anda merasa hilang nikmat untuk senyum?
pernah anda rasa nak telan bonjela sebotol? =.="
tapi aku sangat bersyukur sebab dapat merasai itu diatas banyak sebab



bulan puasa ni dapat kurangkan buat bising..
roomate aku tentu bersyukur sebab aku tak melalak menyanyi malam-malam
aku tak perlu melantak ketika makan.
menyebabkan aku tak nak on fb sebab kalau on, aku terpaksa tersenyum dan itu sangat sakit.
dan banyak lagi sebabnya.
He helps me to control myself..alhamdulillah..


today im happy coz ada grand iftar karisma ^_^
walaupun makanan berbuka disupport, aku perlu berhadapan dengan bubur air sendiri.
terliur aku tengok mereka makan nasi ayam merah ~_~
tapi bubur pun sedap pe, murah lak tu RM1.50

sepatutnya aku jadi pengacara majlis utk iftar jamaei ni,
tapi nak bercakap pun susah, maka aku kena bg tugas kepada orang lain. maaf X_x
syukur, segalanya berjalan dengan lancar.
time berbuka, ada orang bagi kueh, dan aku boleh kunyah tanpa seksa sangat.
so aku ingatkan dah mampu mengunyah, dan aku ambil sebungkus nasi ayam merah tu utk makan malam-malam buta.

dalam pukul 12 lebih, letrik tak ada sebab kilat.
nak buat kerja tak boleh, maka aku pun nak laa makan.
tapi ouchhh!! T_T
rupanya masih nazak.
aku mengambil masa yang lama untuk mengunyah sesuap nasi.
so aku surrender, dan melantak ayam sahaja.nyum3
malam ni mmg takleh tidur la,
kena hantar workbook, dan
2 quizesss esok

Related Post



6 comments:

  1. areefah, smile please =)
    hahaha
    btw, all the best for the quizzzz

    ReplyDelete
  2. melantak ayam pun still sedap.. kalau ade lebih.. mai paha nye..

    ReplyDelete
  3. aiz > mmg sodappp tapi kalau sekor ayam baru kenyang.ngahaha

    ReplyDelete

thanks =)